söndag, januari 10, 2010

det känns inte så bra. ostabilitet och vanor. tristess och tankestorm. jag är en sån som behöver beröring. att säga upp min lägenhet var kanske inte så bra... tackochlov tror jag att mina snart tre år i boplats kö kan ge resultat.

drömmar borde man tro på mer.

kommunikationsstopp.

dålig spiral på nedåtgående. lusten att packa en ryggsäck, ta ut det lilla som finns på banken och dra till någonstans där ingen kan uttala mitt namn känns som en lockande ide för tillfället. jag längtar efter något igen och jag är inte rädd för att bli lämnad just nu. jag är rädd för att lämna.
-------------------------------------
okej. det kan ha något med att göra att jag har blivit fet och att jag trots det faktumet inte kan sluta äta. ångestångestångest. suck. jag ska verkligen försöka att skärpa mig imorgon. med mat, humör och medicin. jag MÅSTE ta den. jag måste dammsuga och lämna in provet till sahlgrenska och jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE... blablablabla en massa måsten och en massa tid... ändå känns det som... jag vet. jag är en sån låter allt rinna ut i sanden. jag klarar fan inte av NÅGONTING.