lördag, maj 23, 2009

en dag i skogen. skogen har alltid gjort mig lugn, jag gillar skogen. tusen gröna nyanser och ett speciellt sus. och en massa ängsull! när jag var liten brukade jag plocka ängsull och lägga mig i den.


"tiden går fort, tänk på vad du gör" - tiden går för fort. snart har jag varit i den här staden i 10 månader. ett år, ett helt år har snart runnit mig ur händerna utan att jag är närmare SEN. eller jo... jag är närmare. fast jag tog ett steg fram och två steg bakåt.

jag lagar köttfärssås åt någon annan och låtsas att det är på riktigt.

ikväll ska jag klä ut mig och leka dam med alldeles för fina flickor för mig. men jag ska låtsas att jag också är vacker och bara vara underbar, dansa till fötterna trillar av och huvudet slutar tänka för snart har det gått exakt fem månader sen och åtta månader totalt. åtta månader är mer än ett halvår och ett halvår är en livstid av min ungdom. jag undrar hur mitt bästföredatum står sig? om jag är som mjölk, filmjölk eller ägg eller kanske bara som färsk kyckling...

jag har eventuellt en bil på gång:
http://www.blocket.se/gavleborg/En_parla___SAAB_V4_21203338.htm?ca=5&w=1&last=1
aaah! då fattas bara ett hus med riktigt kök, trädgård, karl och framtiden. eller nåt...