måndag, maj 25, 2009

Nothing's Burning



lindholmen är vackert, det är ett sånt där ställe jag skulle kunna tänka mig att stanna på. en liten oas med prunkande innerträdgårdar, kolonilotter och närheten till vatten.

finns lugn i kiloform? jag vet att jag borde lugna mig ett par hekton, eller kanske snarare kilon.

igår hetshandlade jag en massa jävla skit för pengar jag absolut inte har. allt för att döva dom där hemska söndagsstresskänslorna. jag tror att det är dags att klippa kreditkortet... jag förstår bara inte vad jag ska göra för att det här ska bli bra! EGENTLIGEN?!

igår satt jag och kollade på folk. sånt är bra. människor är märkliga varelser. ibland kan man verkligen se vad folk tänker. igår såg jag dessutom en som var som jag tror jag. hon satt också själv och bara tittade och tänkte. när man väl ser en sån person borde man gå fram och börja prata...

//katjakaj