tisdag, maj 26, 2009

jag avskyr henne och hennes jävla blogg! snygg, blond, lång, smal, skriver lustig och är säkert jättetrevlig. åh jag måste sluta men jag drabbas av paranoiadeluxe!


ungefär såhär kände jag mig idag när jag hade lämnat in vårt projektarbete...

det är nästan obehagligt när det känns helt okej att diska hos någon annan, vika tvätt och bara vara. men jag trivs... tror jag. tänk om jag bara inbillar mig allt? jag är så bra på att låtsas så jag vet inte vad som är rätt.

höll på att blåsa bort på vägen hem men jag blev räddad och fick åka bil!


maj... knaper månad. jag har handlat mat för totalt 250 kr. that's it den här månaden... räddningen kan ha varit en påse osötade fullkornsskorpor från willys... jösses.

...och ungefär såhär kände jag när dagen led mot sitt slut. en bra morgon, en bra eftermiddag och en bra kväll.


min kudde luktar Du!