lördag, juni 13, 2009

Bolagslördag

jag kan inte sluta klaga, jag avskyr henne. lång, blond, smal, käck, sprallig och självsäker - allt jag inte är... och han ville ha henne.


efter en hård lördag på bolaget är jag nu ledig i två dagar och det ska bli SOOOL, woho! det var helt galet idag. om idag var såhär, undrar hur torsdagen innan midsommarafton är? imorgon tänker jag städa här, det är lite dammigt. sen måste jag kila hem och vattna tomaterna som säkerligen slokar lite grann OCH försöka vinna i kriget om brödbakande mot gasugnen...

det är 30 grader varmt i spanien och jag undrar om man kan bli glömsk av hetta... usch, konstant oro - fan jag vill inte vara såhär gnällig... jag kan bara inte hjälpa det. spanjorskor sägs ha långa vackra ben.


snart kommer morrissey till stan. det ska bli härligt!