fredag, juni 26, 2009

fredag - fredag som i helg för många, dock inte för mig. imorgon jobbar jag...

var ska jag börja? midsommar - en fin dag. jag har nog inte haft en sån lugn och trevlig midsommar på väldigt länge. morrissey - fint att höra/se. även om han inte spelade de bästa låtarna, var hes och lisebergshallen inte är den ultimata scenen är jag fullkomligen nöjd. tjohlöholmsslott - urtjusigt! dessutom vet jag nu att det går att bada i havet. det var varmt men man får akta sig så att man inte blir biten i tån av en krabba eller två!

doktorsbesök imorses. var lika seg som vanligt på morgonkvisten men blev räddad och fick åka bil. läskig doktor... tusen liters blodprov, diverse tester, nya sömntabletter i form av insomnings- och vanliga. mer av den jag äter nu... och en pik om att jag borde tänka lite på min vikt. jaha...

jag är nervös men jag tror att jag är det där som alla andra är/har varit/som jag aldrig har varit förut och det gör mig glad. jag har inte varit så här glad på väldigt väldigt länge. om jag bara lyckas vinna över fröken svartsjuka som gnager lite i högra hörnet av min hjärna så kan det här vara det finaste som hänt mig.

det är solsken och sommar är verkligen här.