tisdag, juni 30, 2009

Hetta

det är hett ute - inte varmt, hett.




jag har varit vid havet, i fiskebäck. det var vackert och luktade underbart. men det var väldigt mycket tång... och ganska mycket maneter. jag badade inte, men männen badade...




vi plockade blåmusslor och kokade soppa.

idag är det tisdag. jag väntar på regn. det känns som att det ska börja regna snart. det är liksom åskvarmt. har inhandlat kylklampar - 2 st för 14.50 på willys hemma, det du! kylklampar = utflykt!

jag försöker lära mig C# och förbannar mig själv för total ointelligens och för lite tålamod. jag sliter mitt hår över multidimensionella arrayer just nu. jag som borde slita mitt hår över min torra, sönderrökta hals, mina för mågna kilo plug, alldeles försvaga muskler och tusen låtar som jag inte hinner plugga in... allt blir inte som man tänkt.


jag längtar efter italien, en examen, sen, prag och 8 kilo minus och jag undrar om jag är en transportsträcka... jag vill inte vara någons transportsträcka till någon annan och jag hoppas innerligt att jag inte har lovat för mycket för mitt eget bästa igen.

jag saknade inte a.

Loading image

Click anywhere to cancel

Image unavailable