fredag, augusti 28, 2009

gud... den där hemska väntan. en sekund känns som tio år. men nu är tre av tre möjliga negativa. det måste bara vara stress.

jag är trött (som vanligt) och imorgon ska jobba så jag borde ta det lugnt ikväll. vi får se... inget vin, ingen sprit bara öl och mycket resorb så är nog morgondagen räddad.


tarzan och jag. jag och tarzan. jag kan inte sluta tycka att han är så fin. det gör mig otroligt rädd för snart är det höst och jag blir ännu gråare och tråkig och vill vara inne i förstora tröjor, göra långkok och soppor. jag längtar längtar längtar till SEN. om två år har jag förhoppningsvis ett riktigt jobb och är närmare SEN än någonsin. då kanske det är okej att tycka om sånt här? nu ska jag fortsätta sticka på mina vintervantar som ska värma mig när kylan kommer.