fredag, augusti 14, 2009

WoW


fever ray och arctic monkeys spelar förfullt i slottskogen just nu. arctic monkeys hade jag faktiskt velat se... jag känner mig som en person på fel plats i fel tid som istället gick hem för att sätta en deg och diska. vilken jävla 23-åring gör sånt?! fan... men jag uppskattar inte det där längre. hets om att bli jättetankad, apfull, ha kul. men hur kul är det att inte kunna stå ordentligt och bara vara trött och må illa? det är fan inte värt.

sov mig igenom halva beirut men det gjorde ändå min dag. band of horses var tokbra och gjorde mig riktigt glad. pizza var en mindre bra idé... att smuggla in alkohol var inga problem, vilket känns ganska märkligt eftersom mindre ungdomar är tillåtna där.
anthony and the johnssons var faktiskt en besvikelse... är lite ledsen över att jag missade röyksopp men, men...

träffade två underbara tvillingar i fem-årsåldern. så fint det måste vara att alltid ha en bra och nära vän.
imorgon får vi familjebesök. jag tycker om att bli kallad för "familj" som en i bekanskapskretsen säger. inga konstigheter bara gött.