fredag, oktober 09, 2009

hej FRIDA!
min kille vill nästan aldrig ligga med mig längre. jag vet inte vad jag gör för fel? gillar inte han mig längre? tacksam för alla tips!

xoxo
m


hej m!
förmodligen har du blivit tjock, ful och oattraktiv så att han hellre runkar till porrfilm eller så har han helt enkelt träffat någon snyggare att ligga med. men det behöver inte betyda att han inte gillar dig längre. prata med honom?
/FRIDA-redaktionen


jaha... jag är allergisk. JAG VEEET! jag är ALLERGISK - sjuk, kroniskt sjuk. pricktestet sitter kvar på armen och jag är fortfarande lite vimmelkantig efter alla mediciner dom proppade i mig igår. jag är så ledsen, det är så orättvist. att lämna bort kissarna känns som att lämna bort sina barn. ingen silverfisk i badrummet. ingen tjockis som lägger en liten spräcklig tass på ens knä varenda gång man äter. ingen kisse i sängen. inget mjauande. jag får ont i hjärtat. men jag vill inte ha ett skelett som faller sönder och lungkapacitet som en KOL-sjuk om 15 år. jag är rädd och ledsen.

fredag. seminarium 4 och jag borde skynda mig för att gå på föreläsning om "SAP-projektet om Basel II- regelverket" men jag har verkligen ingen lust...
aspsitt ikväll, jobba imorgon och PRAAAAG på söndag.