tisdag, oktober 06, 2009

ingen dator. min älskade macbook är inlämnad och isärplockad. får den förhoppningsvis innan helgen...

jag har en klump i magen. kan det vara så att han fortfarande? tjejen i drömmen hade långt brunt hår och log som solsken.

snart ska jag till skolan för att raida labb 4. mining alltså...

igår fyndade jag på stan.

--------------------------------------------------

jag kan inte sluta tänka, vilket känns väldigt jobbigt stunder som denna. kommer jag alltid vara näst bäst? andra handsvalet? iofs så var det menat så från början eftersom min och S plan var att leta leta leta tills 30 år och efter tillräckligt många smälla bli varandras andrahandsval. blablablablabla.... jag vill dricka varm choklad med vipsgrädde (inte visp, vips), äta kakor och ha raggsockar på mig och bli klappad på huvudet.

har i förhand redan misslyckat bröd i mongougnen. borde göra uppg 4, är tjock och ligger still. hittade resorb med hallonsmak på apoteket! köpte bananer och hårfärg på vägen hem. mittiveckandag i morgon och på torsdag är det sjukhuset som gäller - usch jag vill inte. nuförtiden kan man inte hålla mamma i handen på vägen dit, sitta i någons knä när amn får alla sprutor/stick och man får inga klistermärken eller glass även om man har varit duktig.

farlig läsning på internet om "män som alltid saknar sin första kärlek". det finns en ung oförstörd liten flicka i min klass, hon har precis blivit sambo med sin kille. hon är så söt, jag önskar att jag hade varit lika klok som hon är när jag var i hennes ålder. glad, naiv, lättsam och lycklig. hon älskar honom, dom ska gifta sig och skaffa hus och bil - jag har lovat att hålla tummarna för att hennes kille inte är som de flesta andra män i världen: svin.