måndag, september 28, 2009

jag lyssnar inte alls på optimizing - DSS solutions based on mathematical modeling... vilket jag givetvis borde eftersom tentan närmar sig. blablablabla min föreläsare kan inte prata svenska.

jag vill rensa lägenheten. att rensa är bra för själen. rensa och städa, måla om lite saker, pyssla, göra fint, bona in mig. jag har en massa idéer och längtar efter att måla om kök och ordna smart förvaring men innan det kan ske vill jag ha ut allt gammalt och städa.

imorgon fyller Tarzan år. det ska bli roligt.

det är mindre än tre månader tills julafton. MINDRE ÄN TRE MÅNADER!! what the?! vad hände? det var ju nyss sommar... om drygt ett och ett halvt år är jag färdigutbildad systemvetare. vad innebär det? vad händer då? ingen mening att spekulera i det än... jag längtar lite. det ska bli spännande att se vad som händer.

jag är dum. kanske i huvudet, kanske bara allmänt. men jag är dum.