söndag, september 06, 2009

Flyttfågeln

okej det är dags att ta sig samman. att flytta, en nystart. jag vill verkligen bli duktig nu. gå ner lite i vikt, plugga ordentligt och palla med hela livet.

är helt slut efter en hel dags kånkande upp och ner från källarförrådet, flyttpackande och kattsandshandlande. det här är spännande och läskigt, hoppas att det inte går sönder nu... men jag tror inte det, jag vill inte det. istället för att flytta kring jul, kanske det här är flytten. ja man kan ju alltid önska i alla fall.

imorgon är det måndag, ingen skola så det blir den stora fixardagen. klipptid kl 12, doktorn på morgonen, fortsätta städa, visa lägenheten och förhoppningsvis hinner jag ta mig in till staden och köpa en ny prickig tröja (eftersom jag -suprise- söp bort den).

jag vill äta kräftor och bada fötterna i havet.