fredag, december 11, 2009

okej. årets sista ordinarie tenta är äntligen över så nu tar jag jullov, trots ett sista tredje försök med OOAOD tentan på onsdag. ja vad ska jag säga? tentan gick som jag trodde, åt skogen men femton sidor ordbajs kan generera i G - det vet jag av tidigare erfarenhet.

julfest på skolan ikväll. jag har ingen lust att gå alls. tarzan tycker att jag bränner broar och jag antar att det är sant. men jag gör sånt, det bara händer. jag kan inte hjälpa det, jag har alltid varit sån. men jag antar att det också är en sån sak som jag måste ändra på, det har bara blivit en (o)vana.

------------------------------------------------------------

två vinglas senare och 13 dagar kvar till jul. jag går väl på den där jävla julfesthelvetesskiten!
mina föräldrar har skaffat hund. jag är avundsjuk och önskar mig något litet, varmt som älskar mig och jag kan få hålla om men eftersom min lungor är kassa så får det vänta ett tag (läs dryga tre år).