onsdag, december 16, 2009

tarzan är på "grabbkväll" mao gubbkväll så jag har ägnat kvällen åt att vara chicklit och färgat håret, lagt ansiktsmask och slagit in julklappar. nu ser jag ut som en morot och har skurit mig i fingret på den nya snörskäraren. typiskt. imorgon måste jag alltså köpa ny hårfärg och göra om det. jag som trodde att jag äntligen var klar med att fara runt och handla saker... well well är man dum som jag och glömmer att man har en blekning i huvudet får man skylla sig själv.

tentan gick apa och jag har blivit jättetjock. jul... tjock och jul, det brukar bli så.

nä nu ska jag kika på en säkerligen skitdålig tjejfilm och sova för jag håller på att bli dyngförkyld och är trött trött trött.

en bra sak är att jag har köpt en jultstjärna - äntligen. den hänger i ett av vardagsrumsfönstrena och gör allt rött, mjukt och fint. julstämningen börjar infinna sig. det snöade dessutom idag, vilket gjorde mig riktigt glad mitt i julstressen.