söndag, juli 12, 2009

"Jag Ska Bli Din Yoko..."

dan viktor i titeln och jag konstaterar att det är söndag.

första dagen med solsken på länge och jag har inte varit utanför dörren. jag orkade inte ens gå hem... jag som skulle städa/tvätta och ha mig. istället för att andas och tänka lugnt och rationellt har jag suttit inne i en inrökt lägenhet och gjort ingenting. söndagsgrubbla får inte räknas! jag har tänkt en del på john och yoko. eller hm... kanske mest yoko för att vara ärlig. spännande liv...




jag tror att jag håller på att bli förkyld. känner mig otroligt hängig och är trött hela tiden. imorgon jobbar jag från kl 08.00 - 18.30 och sen är jag tackochlov ledig tisdag och onsdag. MÅSTE börja plugga inför de två omtentorna.

jag vill hinna en massa saker innan hösten. det börjar nästan kännas lite stressande... jag vill jag vill jag vill men allt jag kommer hinna se är flaskor/burkar/fyllon den här sommaren.


undrar hur jag blir som tant, jag hoppas att jag blir en äkta yoko.
jag saknar min mormor.

Loading image

Click anywhere to cancel

Image unavailable