måndag, juli 06, 2009

Jordgubbstårtor och Kanelbullar

söndagen är över. jag tror att jag klarade mig. hann inte tänka allt för mycket, var alldeles för nervös för det. men jag trivdes... vilket förhoppningsvis är bra!

jag hade sjukt ont i magen hela tiden, det kändes jättejobbigt. jag var inte så bra på tärning, men älskade hunden, huset och trädgården. vi fick tokgod mat, hade jag inte haft så magont hade jag ätit minst dubbelt så mkt som jag gjorde...

mammor - en viktig person i de flestas liv. jag känner mig glad över att hon är så stolt över honom. hon ville verkligen få mig att förstå kändes det som och jag tror att jag gjorde det? det var fint när hon pratade om kärlek - precis så ska det vara! vakna och se på personen som ligger där bredvid och tänka på hur man ska ge den en så bra dag som möjligt, sakna, pussa, vara sig själv.
människor kan inte vara svåra, bara svårtolkade. bara man lyssnar ordentligt och tittar väldigt mycket på ansiktsuttryck, kroppsspråk och ögonen så ser man vad dom säger egentligen.

vi fick jordgubbstårta!