onsdag, juli 22, 2009

okej, ett inlägg ganska olikt mig. jag måste bara slå ett slag för imju's fiberwig. den bästa mascaran någonsin! i alla fall för mig med konstiga asiatiska, spikraka, korta fransar - kanske har ngt med att göra att den är tillverkad och utvecklad i japan? hursomhelst sitter den tom bättre än kanebo's 38oC vilket känns som ett mirakel! jag har alltid haft problem med att mascaran kladdar av sig, sen hittade jag kanebo och det var löst men längd var fortfarande något jag endast fick om jag använde lösögonfransar vilket inte riktigt känns som min grej... men den här mascaran gör mina fransar JÄTTELÅNGA!

jag gillar att gå runt i tarzans förstora tröjor och pyssla. saknar mina saker lite om dagarna men jag orkar inte hämta hit en massa skit. jobba imorgon... well well första dagen kommer vara okej, det är nog mest på fredag det kommer kännas jobbigt.

snart flyttar L, jag kommer sakna henne även fast hon inte kommer sakna mig. nu flyttar den andra personen i göteborg som vet allt om mig och mitt förflutna, som känner min familj, som vet hur mitt huvud fungerar. en finns kvar, måtte jag inte kväva den också...