onsdag, november 25, 2009

efter ihopbrytande, knäckkokande, kisspåsar, IKEA-besök och hierarkisk uppgiftsanalys känner jag mig som en ny människa. mycket känslor har svallat de senaste dagarna. jag känner mig lite upp och nedvänd.

jag har iaf fått mitt efterlängtade körkortstillstånd och det sa bli spännande att köra bil igen. på söndag är det första advent, jag vill ha en julstjärna och dricka kanelte och äta lussebullar.

det känns märkligt att stan är full med julbelysning redan. ingen snö och plusgrader men jag har ändå lite julkänsla och julkänsla innebär inte bara bra saker. hetsen börjar vakna i mig. hetsen om att jg måste göra en massa saker med mitt liv. och jag känner mer och mer hur jag inte vill bli systemvetare. varför gör jag såhär mot mig själv? men vad fan ska jag bli? jag vill bara bli stor, älska, pyssla, laga god mat och baka.