måndag, november 16, 2009

matt efter en helg i barndomshemmet. stolt över tarzan som tar familjen med storm, rädd för mig själv som inte bara kan vara jag tillsammans med dom.

imorse var jag jättetrött men bestämde mig ändå för att släpa mig till föreläsningen. var i skolan tio i tio, mötte två klasskamrater som upplyste mig om att vi började klockan tretton och femton. jag dog. gick och handlade istället. jag tycker om att promenera genom eriksberg. det påminner mig om min förra höst/vinter/vår och allt som hänt. jag glömde att köpa kattmat... så himla typiskt mig.

ikväll blir det eisbein mit sauerkraut och som matlådor: korvstroganoff. men nu ska jag diska, laga mat och plugga. sen ser jag fram mot meryl streep i julia and julie OCH FRAMFÖRALLT URINETOWN och PUBKVÄLLEN på dvd! tjoho.

+
surkål
mormor
vår
gröna skor
tarzan
djur
pyssel
lussekatter

-
regn från sidan
gräddtårta
kattbajs
försenad post
pappaskämt
allergi mot världens finaste kissar
att borja kl 13 när man tror att man börjar kl 10