torsdag, november 05, 2009

mardrömmar - jag sover så hackigt pga av drömmarna att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. alltid samma sak, rädslorna blir sanna i mina drömmar.

inatt har det snöat. självklart ligger ingenting kvar men vetskapen om att första snön har fallit över göteborg gör mig nervös. och julskyltningen gör mig nervös. och det här gör mig nervös. jösses, måtte jag hålla det under huden...

igår träffade jag janna för första gången på ungefär 4 år. hon är världen bästa energigivare. hon har alltid gjort mig glad. det var kul att se hennes och addes lägenhet, för äntligen äntligen efter 6 år har dom flyttat ihop. jag kan inte annat än beundra dom. dom är ett sånt par som kommer gifta sig och hålla ihop resten av livet. janna är så påhittig och glad, jag önskar att jag vore sån. inte så tråkig, inte bara vill titta. jag vill komma på påhittiga saker, pyssla och sånt, men jag är så jäkla trist.

idag tänker jag fara till IKEA när tarzan kommer hem så han får arbeta ifred och slipper mitt gnäll. men innan dess vika tvätt, diska, städa.