fredag, november 27, 2009

var på elvines utförsäljning i morses. det var inte riktigt som jag hade förväntat mig... hittade en jättefin grönrutig kappa men den var för stor och de mindre storlekarna var slut resten var mest skit faktiskt.
var där med tarzan och två av hans vänner, den ena hade kvällen/natten innan hängt med en polare vars flickvän dumpat honom efter två år. han tyckte att det var bra att hans kompis hade blivit dumpad eftersom dom då skulle få tid att hänga igen. jag måste skärpa mig. jag tänker inte bli en sån tjej som stryper allt omkring sig. det är ju hemskt det vet jag ju. när alla mina killpolare på gymnasiet skaffade sig seriösa tjejer och aldrig ville ses var allt skittrist och man tyckte att dom var riktiga tofflar. man måste få ha sitt eget liv. det är så konstigt för jag är så jäkla van vid att vara själv EGENTLIGEN men nu vill jag inte vara ensam alls. och stackars tarzan får lida. det är inte snällt. hursomhelst... jag får helt enkelt försöka skärpa mig. men jag är så rädd...

på måndag ska projekt 1 vara klart. jag förstår inte hur det ska gå eftersom två av min gruppmedlemmar är i oslo över helgen och en är helt overksam. det blir väl till att sitta uppe hela söndagen antar jag. jobba imorgon... ska bli skönt att göra nåt annat och lyfta tunga saker och titta på folk. när det är stressigt hinner jag liksom inte tänka och det är bra.

och sen på söndag är det första advent. jag har bakat lite pepparkakor - misslyckade sådana. typiskt. men imorgon tänker jag baka lussekatter, det måste man ha på 1a advent.