måndag, november 30, 2009

fy bubblan! vi blev totalsågade på seminariet idag. men men... det värsta som kan hända är att vi får retur på hela kokarongen. imorgon börjar projekt 2. tenta om 11 dagar och jag har inte öppnat böckerna än. 11 DAGAR!!!!

imorgon ska jag träffa storasyster lina. jag är så glad över att få träffa henne. hoppas att vi kan ses lite oftare, det vore fint. vackra lina som är så bra på allt. toppjobb på garbos på konarieröarna och wallmans i helsingborg och så gick hon och gifte sig och fick den andra drömmen också - familj och eget hem. lina - den tokiga, roliga, snälla och bara bästaste av bästa. tänk att hon är fru och har fått ta den hon älskars namn, det är fint. eftersom hon också är asiat kommer hon också få världens sötaste små blandbarn. jag ser framemot att se dom (när dom nu kommer).
imorgon kväll ska jag till folkuniversitetet och föreläsa om såna som oss, adoptivbarn alltså.

ikväll ska jag plugga ta mig tusan.